Bullkvoten

Jag säger bara; VEM var tvungen att placera mina favorit choklad croissanter i en gratisskål i köket idag?

 

 

Räddad i nöden

 

Karaktären har nämligen sjunkit under minussträcket de senaste dagarna på grund av stress i skolan, ( jag väljer att skylla på det – ok?) vilket brukar drabba mig denna tid på året. Mörkt, kallt, ganska mycket Thé och ganska trevligt med en bulla till, eller kaka, eller macka eller vad som helst som får en att glömma plugget ett litet tag. Jag skulle bara gå till köket för att göra mig en kopp Thé inför fortsatt plugg och där var den; choklad-drömmen, den lockade och pockade på mig. Lite som att den sa; ”lämna mig inte här”. Ja, naturligtvis besvarade jag bönerna och räddade den, sån är jag.

 

Bottenrekord idag igen med andra ord, mina timmar på gymmet och löparspåret kommer knappast att täcka bull- förbannelsen. Bull/ träningskvoten ser dålig ut just nu, mycket dålig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0