Den dagen då bloggen dog!

Äventyret är slut, tentorna är skrivna, hästarna är pussade farväl och flyget går till Luleå på måndag. Island är om några timmar bakom mig, vilket känns oerhört vemodigt men läge att acceptera :). Kanske blir det fler utbyten eller resor, det är mycket möjligt.

Tack till alla som läst bloggen och hoppas att ni fått en liten inblick om utbytesstudier på Island. Ett speciellt tack till Atli som förgyllt min Islandstid genom att låta mig rida hans hästar. Hoppas att de är reparerbara efter mina timmar i sadeln ;) .Jag svarar gärna på frågor om det är någon som funderar på Haskóli ìslands, eller bara studier på Island i allmänhet. Kanske kan jag hjälpa till på något sätt.
Min mail är : [email protected]

 


Sjaúmst! (vi ses)

 



För min del är vårens planer att avsluta kandidatuppsatsen, (en resttenta, då jag i början av min universitets karriär bedrev en mycket komplicerad multitasking med ungefär allt involverat UTOM att plugga), cykla vätternrundan och komma på vad jag vill göra med min framtid. Tror att jag börjar med att köpa ett gymkort, resten löser sig nog.

 

God Jul och Gott Nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0